Jossan kossan! :D<3

Var med Jossan efter skolan och vi gjorde inte så mycket. Snacka, musik, skratta, käka kakor, fixa hennes blogg design och snacka skit! xD haha puss på dig din skit! <33
    Sen när hon hade åkt hem hjälpte mamma mig att färga ögonfransarna + att jag fick klet i ögat som gjorde #&*@"#-ONT!!! ajajaj, vääldigt oskönt. :/
    På skolan var vi på vårshow (i januari) den var ganska bra, en del bitar var jättebra medan andra typ sög. xP Nu ska jag pyssla lite och sen ska jag sova och njuta av att jag har sovmorgon till 10.45 imorgon. x)


tränar du dina biceps kossan? xD


haha, fiiint. xP


niiiiiice hörru baaajb! xD <3


SNYGGT! XD


Kommentarer
Postat av: Jula

Sötnosar!! :'D

2010-01-27 @ 18:56:08
Postat av: Ella

Mohaha, att vi+du är! :D <3333

2010-01-27 @ 20:02:34
URL: http://lillasysterella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0