igår xD

Jag hade askul igår, tack alla som förgyllde min dag! :D Det började bra med att jag var helt ledig från skolan, vaknade ganska tidigt, duschade och tog det lungt.. Sen så for jag och bellan till birsta, jättemysigt och jag köpte hårinpackning och kikade på kläder. ;)
    Sen vid klockan halv 4 tog vi bussen till stan, hon åkte hem och jag gick på balett. Jag tyckte att det var kul, även om läraren bara pratade engelsk så fattade jag det mesta. xP
    När jag kom hem åt jag middag och duchade sen bakade jag chokladbollar och tittade på tv. Sen kom snyggaste elina hit och vi kollade i kataloger och lyssnade på musik, super nice!! :D Vi typ bara flummade och drygade oss, men det är ju det som är så kul! xD puss snyggo! Sen åkte hon hem och jag snackade lite på msn, sen sov ja.
Ja, idag får vi se vad som händer, kram på er!<3333 :D








Kommentarer
Postat av: Brownie

Snyggaste ella de va awesome! Mahahahaa :'D vi måste ses lite oftare tycker jag ;o :) <3<3<3 pussipuss

2010-01-31 @ 19:06:14
URL: http://elinasofias.blogg.se/
Postat av: Ella

mohaha, jaa det måste vi! puss påre! <3333

2010-01-31 @ 22:48:57
URL: http://lillasysterella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0