bitterfitta!

ÅHHH, vad jag blev förbannad! Idag var jag inne i stan och shoppa och då hade Jossan bett mig att hämta biljetter till förhandsvisningen till"Farsan", för hon skulle sitta hårmodell (vill se resultatet<3)och det gör jag gärna. + så skulle jag och kossan få ett par biljetter också. Så mamma följede med mig för vi hade två biokort och man fick bara två biljetter per person. Men vi gick dit 10 i 4 och såg på dörren att de inte öppnade förren kvart i 5, men vi hamnade ju ändå först i kön så vi stannade. Så efter 55 minuter i snöovädret och kylan öppnar de dörren och släpper in kön som nu var jättelång.
    Jag var ju asglad för jag var först så jag skruttade fram till kärringen i luckan. "till förhandsvisningen.." sa jag. Då sa hon "ne, den är slutsåld". Jag blev typ chockad och det tog typ nå sekunder för jag trodde hon skojade innan jag sa typ "ehh.. va?". "Ja, dom är slut. Dom med guldbonuskort hade företräde.".
    Ja, nu ska jag ta mig fan säga exakt vad jag tycker, BITTERFITTA! Mamma och jag hade stått där i nästan 1 jävla timme och så är dom slut. Det var tre jävla personer i luckan och inte en enda jävla-meningslös-fitt-sär-hor-kuk person kunde gå 15 meter till entrén och säga "tyvärr, biljetterna till förhandsvisningen är slut"! Dom visste ju att alla som köade var där för gratis biljetterna. Hade jag inte skyndat mig ut därifrån hade jag frågat den fula äckliga efterblivna sura torra skrumpna bitterfittan vaför hon inte kunde få sin tumme ur sin feta röv och säga det LITE tidigare!!!!!!!!

Sen gick vi till åhléns där jag köpte en superfin tunika.


Kommentarer
Postat av: Jula

Ojojoj! Såhär sur har du nog aldrig varit!! :O :P

2010-02-05 @ 10:31:12
Postat av: Ella

haha, det har jag nog. haha, men hon var ju dum i huvve. xP

2010-02-05 @ 18:19:12
URL: http://lillasysterella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0