23/10-2009

Idag...

..har Amanda hjälpt mig med denna fina design, tackotack. ;D
Hade först hade vi bild i morse, inte så kul. Sen blev det subway med Emma, och efter det gick vi på hemmakväll där jag köpte lite filmer. Historia och Matteprov följde efter det, det var ganska jobbigt. ;/ Men jag tror att det faktist gick ganska bra, svarade på det mesta.  När jag väntade på bussen gick jag lite på stan och hittade ett fint linne på "wear it". när jag kom hem kom elin hit och jag fick ett databord av henne. Superfint, tack kära du! <3 Vi gick hem till henne och hjälpte henne att packa.

Nu har jag äte tacos, fixat bloggen och sett på idol.. fredags myyys! Ja, nu ska jag, äh, det vet jag inte. Men imorgon kommer det komisar som ska se film och spela spel med mig, yey! ;D <3

love&hug <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0