10/11-2009

GAAH! Jag blir HYSTERISK på mina grejer. Alltid när man inte ska ha något ligger det och skräpar överallt, men när man vill ha det är det borta. VARFÖR måste det alltid alltid vara så, ett av livets stora mysterier? Jag antar det.

Janis Joplin hade en UNDERBAR röst, hon var fantastisk. Vi ska ha något arbete till engelskan om en artist eller band som vi ska presentera imorgon. Först så tänkte jag ta Lars Winnerbäck, men då sa Bellan att jag säkert skulle ta honom så jag bytte till Melissa Horn. Men om henne fanns det så lite så nu bytte jag till Janis Joplin. Det är svårt att förklara HUR bra hon är så ni får avgöra själva.
http://www.youtube.com/watch?v=C3Fzql-3_zM

Ska duscha nu, jag har så pöschkans ont i hövve. Hade!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Glassen i garderoben och långkalsongerna i frysen....

2009-11-11 @ 22:04:55
URL: http://awindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0