Hej hopp

Idag hade jag sovmorgon så jag vaknade vid kvart i 8 och gick och åt fruckost, sen kollade jag på ett avsnitt av sex & the city innan jag åkte iväg. Sen rullade dan på som vanligt och jag gjorde klart på ljudet och lärde mig skriva autografer på foto. askul! xD
    Sen så skickade mamma sms och fråga om jag ville ha skjuts hem, för Flisan skulle på ögonundersökning. På Ögat mötte jag upp med Amanda, mamma och Flisan och då tyckte mamma att jag och Amanda också skulle passa på att kolla synen så då gjorde vi det. Efter SUUUPER många ögontester, som var typ, "är det skarpast nu eller nu?, nu eller nu?, nu eller nu? och kan du läsa nedersta/översta/mitten/högra/vänstra raden heela heela tiden. Iallafall så kom optiker-Lennart fram till att jag är översynt med brytningsfel, så jag behöver ännu starkare glas. Så min kväll slutade med att jag, Amanda och Flisan ska få våra nya glasögon i mitten av nästa vecka. Haha, glasögon maniac! Mina är skitsnygga. ;D

+ jag fick pannkakor till middag. :D <3


Kommentarer
Postat av: Elin, Maja,33lin

grattis till nya glasögonen då :P jag har oxå brytningsfel! xD

2010-01-21 @ 18:49:54
Postat av: Elin, Maja,3lin

Jag har oxå brytningsfel! xD

Grattis till nya bågar då :P

2010-01-21 @ 18:51:19
URL: http://elinisme.blogg.se/
Postat av: Bror till min bror

Översynt, är det när man har två syntheziser? Den ena under och den som är över blir då översynth.

Brytningsfel, är det när man bryter på ett annat språk eller dialekt

Själv har jag överseende med det mesta och går omkring och bryter mig vid fel tillfällen.

:-D

2010-01-21 @ 23:06:23
Postat av: Ella

okej, det visste jag inte. tack 3lin! <333

2010-01-22 @ 10:37:18
URL: http://lillasysterella.blogg.se/
Postat av: Ella

haha, va? jag fattar inte riktigt. men det är nog för att kl. är 10.39 och jag har precis vaknat. xD

2010-01-22 @ 10:38:38
URL: http://lillasysterella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0