23/01-2010

Idag så vaknade jag vid  halv 11, gick upp, käka frukost och kolla jag runt på internet. Sen gick jag på ICA och kolla efter hårfärg, men hittade ingen bra. :( Lite senare skjutsade pappa mig till birsta och då hittade jag en jättefin färg som jag köpte. Men i samma serie fanns det en ännu finare i färgkartan som hette "Indian Summer" , den var typ strawberryblond+ljusbrun, och den var hur fin som helst. Men den fanns varken på willys eller ICA maxi. då blev jag lite ledsen. :( men den jag köpte var också asfiiin, konjak heter den och är lite mörkare än "Indian Summer"! :D
    Nu har jag duschat, ätit middag och nu sitter jag här och lyssnar på Janis Joplin. ;)

HA EN BRA LÖRDAGSKVÄLL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0