16/01-2010

Tjoho! Idag har jag varit trött, jag ville kliva upp vid 10 men vaknade vid 12 så det blev ju inte det. ;) Jag har sett på TV och varit ute med vovven, inte så mycket mer, slappar dag. ;P Nu försöker Amanda koppla ihop hennes dator med TV så vi kan se på "confessions of a shopaholic", det det går inte så bra. :/ Jaha, jag har tråkigt nu ja. :( skoj igår. :D

Ja, igår hade jag precis gått och lagt mig vid typ 12 och då sms:a Elina och fråga om hon fick komma över, och det fick hon såklart. Vi satt och prata och kollade i skolkataloger, längesen vi träffades så det var kul. x) Sen kollade vi på "hipp hipp hora" och konstaterade att Sebbe i filmen är snygg-söt och när filmen var slut var klockan typ 3 och då hade de släckt gatulyckterna så Elina ringde sin mamma så kom hon och hämtade. Puss på Elina! <33 ;D


Kommentarer
Postat av: hasch-elina

HAHA! HAHA! vilka minnen den bilden har! :') de va super kul att träffa dig :'D hahaha! lööve you<3

2010-01-18 @ 23:28:50
URL: http://elinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0