25/10-2009

Idag vaknade vi vid kl 10, eller 11. Jag vet inte riktigt, för man skulle ju ställa om och sånt skit, haha. Anneli och Julia(de bästa<3) sov över här efter filmkväll igår, VÄRSTA MYSIGT! ;D Vi låg och snacka och bara var en stund, sen gjorde vi oss klar och käkade frukost. Sen spelade vi WII resort (skitkul) och vi kom på hur man fick till flera kontroller, okej Anneli och Jula kom på det. ;D
     Sen åkte de hem, sen åkte jag och Anneli på birsta och gick runt. Jag hittade sveriges skönaste kofta och ett par typ plast leggings, vet inte vad jag ska kalla dem. Anneli hittade melontuggummi, och det är ju bra de med. ;) Tack för toppen dag! <3

Tröttis? <3Julan!<3Anneli is so cool! ;Dawesome! ;)

Jag måste bara säga att jag har väl skills ändå. Vi har haft en historia inlämning till denhär veckan, man kunde lämna in det idag(söndag) som senast. Ja, eftersom att jag är suuperseg på arbeten som jag tycker är tråkiga var jag inte riktigt klar så jag skulle skriva det sista idag, men så åkte jag ju på birsta och det ena och det andra kom emellan, och tills slut var klockan halv 11. Ojoj, sa jag då och satte mig och skrev. Gick bra och så och tiden jag skickade arbetet till Stefan var 23.59. Haha, nån skills måste jag väl ha för att lyckas med det. ;D
Ja, nu ligger jag här och tittar på "sailor moon", ska väl söve snart.

Love&Hug<3

Första frosten. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0