Min bästa vän Julia Henriksson. <3

Ella & Jula!




Vänner hjälper dig upp, när du är nere.  Och om de inte kan det, lägger de sig bredvid dig och lyssnar. <3



Livet är så mycket vänskapligare när man är två. <3




En bästa vän är som en fyrklöver. Svår att finna - men lyckosam att ha.



Att vandra med en vän i skuggan är bättre än att vandra ensam i solljuset.



Enn sann vän talar om för dig,  när du har något mellan tänderna.



Om jag lutar mig mot dig och du lutar dig mot mig - så klarar vi oss.



En vän är någon som gör de roliga dagarna långa och de tråkiga dagarna korta.



Vänskap.  Ett språk som de döva kan höra, och de blinda kan se



Lova mig att du inte glömmer bort mig när jag gått - annars går jag aldrig.



Låt oss vara starka tillsammans,  låt oss vara svaga tillsammans,  låt oss vara tillsammans.




Ibland vet vänner vad vi behöver  innan vi själva vet det.




Vänskap åldras inte - den bara djupnar.

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dig ella!! <333 du är bäääst!!

2009-10-23 @ 12:17:30
Postat av: Julia

älskar dig ella!! <333 du är bäääst!!

2009-10-23 @ 12:19:43
Postat av: Julia Henriksson

ääääälskaaar diiig <33333

2009-10-23 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0