21/10-2009

Idag...

... höll jag på att bli sen till bussen(igen), var precis så att jag hann(igen). Men då jag precis kommit på bussen kom jag på att jag hade glömt idrottskläderna. ;/ Jag som faktist gillar idrott(gymnasiets), klantigt-klantigt, Speciellt som det var värsta roliga lektionen. Först skulle de hoppa på tjockmattorna så att de gled till andra sidan salen, älskar den leken, sen var de nå stations-grej som också verkade himla kul. Aja, får se till att jag tar med mig till nästa gång. ;)
     Sen skrev vi referatprov på svenskan, gick sådär, var dö-tråkigt. Sen så det vare engelska, som var ganska rolig för vi satt och gjorde typ "med-andra-ord" fast på engelska då, var ganska kul. Vi slutade sen så jag gjorde en tjuv-rusning till navet för att kolla när 88 gick, och när jag kom ner dit såg jag hur den gick. Alltså körde från hållplatsen, då blev jag lite trött kände jag. Men då tog jag 609 istället och klev av i birsta.
     Jag och mormor skulle mötas upp och slutföra shoppingen till min födelsedag(imorgon). Vi började på VILA, där jag hittade en stor och fin ljusbrun kofta som min mormor inte gillade, men hon bara suckade och sa, "jaja, det ska ju se ut så nu". Haha, jag älskade den. ;) Sen gick vi på lite till affärer innan vi gick på JC, där jag hade sätt VÄRLDENS finasta blåa skjorta. Så vi gick dit och kollade på den men de hade bara storlekarna XS och XXXS. Jag menar, vem kan ha en skjorta i XXXS? Haha, inte jag iallafall. Jag blev skitsur, så jag hittade inget på GINA heller. För att försöka hitta kläder när du är butter, är lika lätt som att hitta en nål i en höstack. Praktiskt taget omöjligt. Men blev på bättre humör sen, och tur var väl det.
     När vi var på MONKI hittade vi en supersnygg långtröja som jag har kollat på och ÄLSKAR! <3<3(men mormor gillade den inte) xP Där hittade jag också en skrikrosa skjorta, som jag aldrig skulle ha tagit på mig om inte mormor frågat. Men jag gillade den skarpt(plus att det var den ända som mormor riktigt gillade) ;D
Haha, mormor skulle även promt slå in paketen så jag inte skulle kunna se vad det är i dom, haha, spännande värre. ;D

Jag hann inte ta bilder av kläderna så de kommer förmodligen
imorgon tillsammans med de andra presenterna. ;D

love&hug <3

PS.
 Jag fyller 16 om 30 minuter! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0