18/10-2009

Åhh, vad trött jag är! Helst skulle jag bara gå och lägga mig och sova, men det kan jag ju inte. Har massor med läxa i svenskan och historiA. Ska läsa typ 150 sidor till på onsdag. Annars har jag inte gjort så mycket, läxa och datorn.
    Men imorgon ska jag och mormor köpa födelsedagskläder till mig. Vi brukar göra så att vi köper kläder som jag vill ha och sen slår hon in dem till min födelsedag, tycker det är superbra så jag får det jag vill ha och i rätt storlek och allt sånt. Köng köng! men nu är det bara fyra dagar kvar innan jag fyller 16, längtar massor. ;D Sen ska jag och Julia på dansen, hoppas att Erica är frisk så vi kan gå vidare på dansen. ;/
    Nej, nu måste jag göra mer läxa, jag kan ju inte sitta här hela kvällen.

Love&hug <3
                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0