Hajk-helg

Vi har det ganska roligt, eller hur? ;D

Tillbringade helgen i Uvbergsstugan för det var julavslutning på scouterna. De var faktist en av de bättre hajkerna enligt mig. vi kom dit i fredags och vovven min fick följa med. Då blev det tacos och kaka som Maria hade gjort. Sen blev det lite annat skoj och sen sov vi.
     På lördagen fixade vi lite innan Jun/Min kom. + att totte fick vara ren! Jättesöt blev han i sina röda horn. ;D Sen höll vi i några aktiviteter för de små och jag tycker att det gick bra. Sen middag och efter det lägerbål på berget. Det var jätte fint för man såg hela stan och alla ljus. Där blev det glögg, pepparkakor och julsånger.Sen blev det sängdax för barn och chips tajm för oss, för barnen fick inte ha chhips med sig så vi åt då de sov, haha, snällt. xP
     Ja, vi kanske var vaken till 1-halv 2 och barnen började tjoa och tjima vi 6 tiden på morgon. Hm.. jag skulle inte säga att jag gillade dom just då. -.-
     Aja, sen blev det städa och sen hemfärd. Tack för helgen alla coola scouter. ;D

SCOUTING ÄR TUFFT! ;D

love&hug<33

(bilder kommer när jag har hittat kameran)

Kommentarer
Postat av: Isabel

sv: JA :D

2009-12-01 @ 08:51:37
URL: http://isahlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Kan du inte ladda upp bilder oxå ??:D

2009-12-01 @ 15:05:14
Postat av: Elin

HAHAHA!!! garvet kom vid "Sen blev det sängdax för barn och chips tajm för oss," XD XD

2009-12-01 @ 15:06:44
Postat av: Ella

Haha! ja, det var ju så. xP

2009-12-01 @ 18:53:03
URL: http://lillasysterella.blogg.se/
Postat av: Isabel

sv: YAAAAAH :D

2009-12-03 @ 13:02:24
URL: http://isahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0