4/11-2009

Nu är det November, men det finns inte en flinga snö på backen! Grr, blir så sur... Vill att det ska snöa, nu med desamma, faktist.
     Jaha, vad har jag gjort idag då? Jo, en hel del. Tex. Har jag missat bussen och blivit sen, också har jag tagit svinis-vaccinet! det stack bara jättelite för jag satt och spände mig jättemycket(hatar sprutor), men nu på kvällen dör jag. Det gör så jävla ont i hela armen och axeln och nacken och överallt. Det är sämst. :( Annan dålig sak är att mitt Spotify premium har tagit slut och att jag nu har massa reklam hela tiden. Inge kul. :/
     Men allt har inte vare sämst. Vi har haft gympa(skitroligt), och Bellan var bästa&snyggaste målisen ever! ;) jag och Emma var på Pallas och käkade bakelse, mumsigt! Sen så hade vi varken svenska eller engelska, skoj de. Sen på scouterna var Matilda där och hon skulle stänga en vitfärgsburk men missar lite och kör ner både locket och handen i hinken, haha, smidigt jobbat. x)
     Men den BÄSTABÄSTA som har hänt är att jag har beställt Melissa Horn-biljetter till mig och Jula! ;D <3 Jag skulle göra nått arbete om en artist på engelskan i tisdags och då valde jag MelissaHorn, sen kollade jag på spelningar på hemsidan och såg att hon ska spela i Östersund 13/11! Så jag och Jula ska dit nästa fredag! SUPERHAPPY! Vi ska vara där till på Söndagen, skitskoj, får träffa Emma&Evis då med! ;D Jag och Julia ska på NewMoon premiären med den 20:e, och den 6:e December blir de LarsWinnerbäck här i Sundsvall(Med Jula). Så massor av skoj ska det bli framöver! ;D <3
     Men nu så ska jag duscha, gråta lite och lyssna på bra musik.

       Love&hug<333

Förresten har min mobil pajat. STÖRSTA sprickan i displayen, om man pratar i den får den "blackout" då och då, plus att man inte kan SMS:a med den. :/ Kanske borde köpa en ny? xD


Kommentarer
Postat av: Isabel

åååh, min xxxxxl dräkt <3

2009-11-05 @ 14:50:40
URL: http://isahlin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, har du tittat ut? SNÖ! :) Lycklig?

2009-11-05 @ 16:43:38
URL: http://awindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0