24/11-2009

Började 10.45 idag, otroligt nice må jag säga. x) Sen slutade jag 12.10, så jag gick upp och satt vid datorn en stund. Sen tog jag bussen till birsta och att hänga undan MIN skjorta, så det första jag gjorde var att kuta in på JC och kolla efter den. Men då hängde den ingenstans. Men eftersom att jag och Elina hängde undan kläder i lördags till igår så kanske de inte hade hängt ut den än, så jag frågade jag hon i kassan och då fanns den där! ;D Jag provade den igen och sen ville jag hänga undan den igen, tills studiebidraget har kommit. Egentligen gör dom inte det, men expediten var så gudomligt snäll så hon gjorde det ändå!
TACK TILL SVERIGES SNÄLLASTE EXPEDIT! ;D

Jag provade även en jättecool klänning som jag kanske ska ha till nyår. 
Gillas skarpt! <333



Kommentarer
Postat av: Isabel

nice klänning :D

2009-11-24 @ 18:09:02
URL: http://isahlin.blogg.se/
Postat av: Jula

Woow!! :D<33

2009-11-24 @ 20:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0