20/11-2009

Nu sitter man här och har precis sett "Cirkus Möller". Hur bra som helst. Haaahaaahaaa, kebinekaise! xD Var på Twilight-premiären med Jula<3 och filmen var suuuperbra. Den var bättre än första. Vill se den igeeen, vill också att nya filmen ska komma ut nu fort. Jag vill berätta hela filmen men ni ska få se den själv, annars är jag inge schysst. ;D

Annars har jag inte gjort nå speciellt. På historian imorse gjorde vi en pjäs som var jättebra. Den handlar om Athen och Sparta. Typ ganska kul. Sen hade vi matte och alla gick typ en timme innan mig. ;/ Jag är SÄMST på Algebra. den är värst. :(

Nu ska jag se fortsättning på Idol, undra vem som åker ut, heja Calle! :D
Love&Hug<333


Kommentarer
Postat av: Isabel

sean banan hahahaahahah <3



och calle såklart :D:D

2009-11-21 @ 14:03:05
URL: http://isahlin.blogg.se/
Postat av: Jula

Tove är bäst! ;D

2009-11-22 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0