RES-SUGEN! ;'(

GUD VAD JAG VILL UTOMLANDS!
Jag ÄLSKAR snö och vinter och kallt, men just nu är jag dödligt sugen på att åka utomlands. Ligga på stranden, bada, shoppa och bara vara. FY FAN vad härligt! <3 Just idag så vill jag till Thailand, bara för att jag läser Kenzas och Fokis bloggar och båda har vare där och jag blir bara huuuur avundsjuk som helst. ;/ Jag har aldrig varit utomlands på något varmt ställe, men jag vill så himla gärna.
    Jag vill resa så himla mycket. Jag vill tågluffa i Europa, fara till (Paris & New York & London & Thailand & Jukkasjärvi mf.l), Jag vill till Kina vilket jag förhoppningsvis ska till i vår ;D, åka till stockholm med Jula<3, bli Au Pair och massor-massor-massor mer. JAG VILL RESA! 
    Hur som helst så har jag ett vagt minne av att någon har föreslagit att jag ska följa med morfar och Neta när de far till deras lägenhet på kanarieöarna, så jag kanske gör det någon gång senare i år. (Y) Jag får sommarjobba en hel massa helt enkelt och det brukar inte vara så tråkigt. :)
    Nu är det iallafall dags att soova, puss och kram, skumbanan! <33

himla nice det vore...

*suck* <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill till Stockholm med diiiiig!!! <3 :D :D

2010-01-12 @ 15:15:30
Postat av: Isabel

moahahaha jag ska utomlands två gånger i sommar (:

2010-01-12 @ 16:37:36
URL: http://isahlin.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag vill dit med dig meed Jula! <33 :D

2010-01-12 @ 19:29:24
URL: http://lillasysterella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0