gonatt :)

Åh, vad skönt det var med sovmorgon. Jag sov till halv 11, tog en dusch och gick till bussen. Vi hade bara två lektioner idag, först historia och då såg vi bara på film. Sen hade vi matte och jag + många andra hade omprov i algebra, men jag tror att det gick ganska bra för de flesta. Jag tror att jag fick alla rätt, men man vet ju aldrig. x)
    När jag kom hem hade Amanda varit på coop och köpt jordgubbar till mig, mumma. Så jag åt jordgubbar och nudlar till lunch. xP Sen kollade jag på några avsnitt av sex and the city och tog det bara lungt och mamma hjälpte mig fixa till på rummet så det har blivit supernice. Sen åt vi middag och jag satt mera vid datorn. Men jag blev värsta pyssel-sugen så jag plockade fram massa smyckes-grejor och fipplade ihop en fotlänk, armband halssmycke och en ring. :D

Nu sitter jag och Sally här och äter glass, jag hade tänkt krypa till kojs nu så natti natti! :) <33


Sally gillar glass! :D

Fint på rummet. :)

fint :)

sådär..

blev nöjd med ringen. :)

ringen. :)

GONATT! :D

Kommentarer
Postat av: jossan

Va fint det blev på rummet!! :D

2010-01-24 @ 00:28:03
URL: http://wengelinaren.blogg.se/
Postat av: Jula

Me like it to :D

2010-01-24 @ 18:16:08
Postat av: jULa

And I like it three :D

2010-01-24 @ 18:16:35
Postat av: Ella

men åh.. haha gull-jull! xD<33

2010-01-24 @ 23:25:00
URL: http://lillasysterella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0