27/01-2010

Shit, vilket snöoväder. Jag trodde nästan att jag skulle snöa över så fort jag gick utanför dörren. Vi skulle ju egentligen ha åkt skridskor på gympan, men det snöade för mycket och det var ganska skönt. Vi hade avslappningsövningar istället, nice nice. :) Vi fick sluta ganska mycket tidigare så jag tripplade håret och sminkade mig innan vi skulle på svenskan. Enda problemet var att allt blev blött och rakt när kan kom ut, så allt var i onödan. :( 
    När jag kom hem blev det skotta för fulla muggar och det var asjobbigt men nu blir det starka armar, haha. x) Men nu har jag jätteont i hela kroppen och huvudet, så jag vet inte om det blir skola imorgon. Förhoppningsvis för vi har ljud och foto + sovmorgon till 10.10. sweeet!
    Sen så ska jag berätta att jag ska börja i balett på fredagar, skulle egentligen haft fridans med Jula idag men det snöade för mycket så vi skulle nog inte kommit fram, så vi går nästa vecka. :D Men om någon annan vill börja i balett så säg till! :D hihi
    Förresten har jag fått nya glasögan. :D
Nu ska jag sova, GONATT! :D


tripplat hår och nya glasögon. :D


Haha, jag och Emma hann byta om till skridsko-kläder och kom halvvägs uppför trappan innan Olov sa att det inte var skridskor. Så det vara bara att gå ner och byta om igen. xD

Kommentarer
Postat av: Elin, Maja,3lin

snygga bågar passar dig :D Men du sa ju att du vill ha snö :S ju du skulle ju flytta för att få mer snö xD

2010-01-28 @ 16:56:47
URL: http://elinisme.blogg.se/
Postat av: jula

SKITSNYGGA ögonglas du har dååå!!! :D :D <33

2010-01-28 @ 17:50:11
Postat av: Ella

sv jula: taack älskling <333 :D

2010-01-28 @ 21:54:01
URL: http://lillasysterella.blogg.se/
Postat av: Ella

sv elin: tack du! :D <33 Haha, jaja, men det är för att jag vill köra skoter. Ska försöka få tummen ur arslet och sätta igång med kortet. xP

2010-01-28 @ 21:56:25
URL: http://lillasysterella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0