22/10-1993

16 år...

...fyllde jag idag, och det var en bra dag. Mamma, Pappa och Felicia kom upp kl.7 och grattade, då fick jag nya Lars Winnerbäck CD, en parfym, nytt liggunderlag, presentkort och tights. ;D Sen bar det iväg till Hedbergskas auola för att lyssna på föreläsning. Den var ganska bra tycker jag, gillar miljöfrågor. Big Boy med Lisa, Bellan och Emma innan vi skulle till tonhallen. Gott vare. ;)
big boy
Sen gick vi till en föreläsning på tonhallen som var den bästa vi var på. Älskade "Blue Man Gruop", haha. Efter det var det en till på hedbergska som var suuupertråkig, han (hon?), såg ut som en liten pojke men lät som en gubbe, haha. Sen gick jag och hämtade tårtan på Pallas och sen åkte jag hem. 

Sen kom Mormor, Gella&Tommie med alla ungar, Julia och sen var det typ dropp-in för resten av släckten. Blev självservering med smörgåstårta, kakor och prinsess-tårta. Jag fick massor av fina saker, bl.a en superfin väska av Jula! ;) Här är lite saker;



Superfin skjorta. ;)Parfym.:)Supersnygg! ;Dskön kofta. ;D
         




Love&hug <3


Kommentarer
Postat av: Morfar

STOOOOR grattis kram (fast en dag i efterskott)

I går fick min sekreterare (fru) sköta grattis-hälsningen (men det gick väl lika bra)

2009-10-23 @ 12:05:52
Postat av: Isabel

DU MÅSTE SKICKA BILDERNA! :D

2009-10-23 @ 15:21:24
URL: http://isahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0