29/10-2009

Filmhajk igår och jag hade skitkul. ;) Först planerade vi halloweenhajken på fredag, sen såg vi "Public Enemie" som jag redan har sett, men det är fortfarande bra. Efter det blev det MASSOR med "med andra ord", som är världens roligaste spel. Jag tror fan att vi gick igenom alla brickor i hela spelat, haha, vi spelade i nästan 3 timmar. Vi såg på "The ring" efter det, men jag har redan sett den så då blir den inge läskig längre, sen somnade vi vid ca. halv 4.
     Jag vaknade halv 6 och hade ont överallt och mådde dåligt, så jag ringde mamma för hon jobbade så hon var uppe då. Mamma hämtade mig och när jag var hemma sov jag till halv 1, men jag har bara legat i sängen hela dan, var upp och åt middag och duscha bara. Nu är kl 21.29 så jag ska nog sova nu, imorgon ska jag nog en sväng på birsta och sen blire hajk. ;D

love&hug <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0