19/10-2009

TRÖTT!
Grrr.. min dumma katt. Jag somnade inte förrn vid 01.30 tiden igår och dum-Sallie tyckte att jag skulle kliva upp kl.05.30, Då började hon klösa på min säng och mina fötter. Just då ville jag bara slänga ut henne genom fönstret, haha. Idag så åkte jag till skolan och hade supertråkigt till vi hade grafisk design, det är suuuperkul! ;D Sen mötte jag upp mormor och så gick vi och handlade. Vi hittade dock bara ett skärp så vi ska till Birsta City på onsdag. Hoppas att min skjorta finns kvar. ;) Den är verkligen skitsnygg, hehe. ;D Efter det gick jag till dansen, kulkul,
trött dag som blev lite bättre. ;D
Imorgon ska jag vara med jossan, om hon kommer ihåg, hoppas det. ;D Det var länge sen sist. Vi träffas ganska sällan. ;/ Vi får hitta på något roligt att göra då, så vi inte får tråkigt (överlogiskt). ;D Jaja, sitter här och poppar Movits och lite annat, ska snart duscha och sova. Längtar till på torsdag! ;D

Love&Hug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0