Östersund helg

Var med världens bästa Jula på konsert i fredags, den var jättebra. Vi var på Melissa Horn och hon var jätteduktig. ;)
Vi tog tåget efter skolan och det börjagde bra med att vi satt på fel platser, haha. Sen satt Julia med sin dator på min högra sida och Isabel med sin dator på min vänstra sida. på tåget käkade vi pepparkakor och räkmackor varvat med plupp. ;D
     När vi kom fram möte Emma&Evis oss på stationen och skjusade oss till Storsjöteatern, och vi var typ först där. Vi köpte varsin Melissa-skiva och sen gick vi in till "Klubb Sam" där hon spelade. Hon var superbra och man blev kär i alla låtar, sen nynnade man på dom resten av helgen. Efteråt fick vi skivan signerad och så hämtade Emma&Evis oss och vi begav oss till STORA orten Brunflo. x) På kvällen spelade vi kortoch spel och bara myste.
     I lördags gick vi upp och det snöade massor! Sen fikade vi frukost, duschade och var på ica och köpte tandkräm och godis, bra blandning tycker jag. Sen åkte vi in till stan och gick på kärnan, bär jag tokgillar monki som typ är tre gånger så stort som här hemma. Efter lite shopping blev det Subway och efter det mera shopping. Jag köpte tigths och örhängen. Sen åkte vi på Ica Maxi och köpte middag, svårt vare.
     På kvällen fick vi låna dator och filmer av Emma&Evis. Sen gjode vi middag och tittade på Sandor/Ida eftersom att Dunderklumpen inte funkade. :( Sen Spelade vi spel och lyssnade på Melissa Horn innan vi såg på en skräckfilm som hette "Creep" och den var ganska bra. Sen sooov vi. :D
     På Söndag morgon skulle min mobil ringa 09.50, vilket den inte gjorde, så vi sov till 11.11 då mamma ringde och väckte oss, och tåget gick 13.35 så det blev lite bråttom. Vi hann iallafall, och det är bra.

TACK FÖR DUNDERBRA HELG JULA! <3333







Kommentarer
Postat av: Isabel

sv: naaawis, tack vad söt du är :)

2009-11-20 @ 21:48:38
URL: http://isahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0