15/12-2009

Tjalala alla glada! ;D
Idag är jag glad, gissa varför....? Jo för det är fiin SNÖ ute! Jag ÄLSKAR snö, när jag kome hem från skolan gick jag ut men totte och sen skottade jag snö, bara för att få uppleva den nu när den är här. ;D Låter töntigt, men jag är en tönt, och jag vill inte vara något annat heller! ;) Jag ska flytta till Kiruna, Luleå eller typ Jukkasjärvi, bara för att det finns mycket snö där.
    Jaha, vad har jag gjort idag då. Jo, jag hade matte-prov imorse, och det gick åt skogen. =/ Jag HATAR algebra! Vi slutade vid 3 idag så det var en tidig dag idag, värsta skönt. Efter vi hade ätit åkte jag, mamma och Felicia till birsta för att hitta vinterskor och först var vi brandworld och sen på skopunkten där jag hittade ett par skitsnygga skor i skinn med lite nitar på så dom fick jag av mammsen.
    Sen åkte vi vidare till Birsta City där jag träffa VÄRLDENS UNDERBARASTE PERSON, nämligen JULA! <33 Sen kollade efter skor till Flisan, och vi letade TMF överallt. Hon hittade ett par på DNA och jag hittade också ett par som jag har sett förut och som jag alltid varit lite kär i så, mamma köpte som och hon ska lämna till baka de andra. För dessa var MYCKET finare ;D


Puss&natti <333

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag såg de där skorna!! ;D Assnygga!

2009-12-16 @ 08:07:17
Postat av: ella

Jaaa, de var ju inte de jag menade att jag hade köpt när vi möttes men dom hära var fiinare

2009-12-16 @ 08:38:28
URL: http://lillasysterella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0